Általános Szerződési Feltételek | Gázkészülék és alkatrész webáruház

Statisztikánk
00362287
Ma itt járt látogató 329
Összes látogató 362287
Ma megnézett oldal 1730
Összes oldal 2327267
Épp aktív látogató 29

Általános Szerződési Feltételek

Kérjük, olvassa el figyelmesen az Általános Szerződési Feltételeket, és csak abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, ha a szerződési feltételek minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. A webáruház működésével, rendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén az alábbi elérhetőségekkel állunk rendelkezésére. 
 
 
Cég neve:                        Tam-Zo Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. (Röviden: Tam-Zo Kft.)
Székhely:                         2220. Vecsés, Kisfaludy utca 3/A
Adószám:                        13821524-2-13
Bankszámla szám:            11742283-20033507 (OTP Bank) 
Cégjegyzékszám:             13-09-110029
Telefonszám:                    06 1 276 3177, 06 30 226 0612
Email cím:                        tamzo.kft@gmail.com
Kibocsátó cégbíróság:      Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága
Üzlet címe:                       1117. Budapest, Budafoki út 183.
A szerződés nyelve:          Magyar
 
Regisztráció 
 
A www.tam-zo.hu webáruházban történő vásárláshoz szükséges a regisztráció, rendelését regisztráció után adhatja le. A regisztráció során csak a legszükségesebb adatokat kell megadni (név, cím, telefonszám, e-mail cím). Amennyiben regisztrált, akkor a későbbi rendelések esetén már csak be kell jelentkeznie a már létrehozott regisztrációs fiókba az e-mail cím és a jelszó megadásával. Cégünk kedvezménypolitikája szerint megkülönböztetünk magánszemélyeken kívül egyéb vevőcsoportokat (pl.gázszerelő igazolvánnyal rendelkező ügyfél és partner), amelyek különböző kedvezményekkel rendelkeznek. Csoportba besoroláshoz és a kedvezmények érvényesítéséhez adja meg regisztrációkor a gázszerelő igazolványszámát,vagy vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén.
 
Kosár 
 
A vásárláshoz a kosárba kell tenni a kiválasztott termékeket. Ez még nem jelent vásárlási kötelezettséget, vagy rendelésének automatikus rögzítését, továbbítását. A kosár tartalmának megtekintéséhez a „Kosár” menüpontra kell kattintani, mely az oldal jobb felső részén található. A kosárba helyezett termékek mennyisége módosítható a kívánt darabszám helyes megadásával, és a "Frissít  "link megnyomásával. A „Törlés "linkre kattintva a termék teljesen törlődik a virtuális kosarából. Ugyanitt kiválaszthatja és felhasználhatja a kedvezményes kuponok valamelyikét, ha rendelkezk vele, és a szállítási költséget is megtudhatja.
 
Rendelés / Vásárlás 
 
A kosarában lévő termékek megvásárlásához a „Pénztár” gombra kell kattintani, ahol az alábbi lépéseken haladhat végig a vásárló: 
 
1. Bejelentkezés vagy regisztráció
2. Számlázási adatok megadása 
3. Szállítási adatok megadása 
4. Szállítási mód kiválasztása: Futárszolgálat, Személyes átvétel (Van lehetőség megjegyzés megadására is)
5. Fizetési mód kiválasztása: Előre utalás, Utánvét, Készpénzes fizetés (Van lehetőség megjegyzés megadására is) 
6. Megrendelés adatainak egyeztetése és véglegesítése (Van lehetőség megjegyzés megadására is) 
7. Rendelés megerősítése
8 Fizetés 
 
Amennyiben rendelését véglegesítette, viszont a megadott adatokban hibát fedez fel, akkor a "feldolgozott" státusz állapotig módosithatja még azokat. Ha a státusz feldolgozott, kérjük, a legrövidebb időn belül vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
 
Az oldalon feltüntettet termék árak nem tartalmazzák a szállítás költségét. A megrendelések feldolgozása munkanapokon 10:00 - 16:00 óra között történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időponton kívül is van lehetőség rendelés leadására.Amennyiben a vásárló megrendelése 12:00 óra után érkezik, akkor az a következő munkanapon kerül feldolgozásra. Fenntartjuk a jogot a már rögzített megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Erre kizárólag a vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító, vagy rajtunk kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. 
 
A termékképek illusztrációk, melyek eltérhetnek a valóságtól. A szolgáltató köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb munkanapokra számított 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, akkor az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség, vagy szerződéses kötelezettség alól. Előrendelhető termékeink ára 0 Ft jellemzően. Előrendelés leadási igényével elérhetőségeinken írásban vegye fel velünk a kapcsolatot, ahol a rendelkezésünkre álló információink alapján árat kalkulálunk Önnek. 
 
Fizetés 
 
A vásárlás összegének kiegyenlítése utánvéttel, előreutalással, vagy készpénzzel lehetséges.
! - Amíg a vásárlási érték és a szállítás összértéke nem lépi át a 4 600 Ft.-ot az átutalásos fizetés nem lehetséges.
! - 40 000 Ft,- vásárlási érték felett a fizetés csak előre utalással lehetséges.
Utánvétes fizetés esetén a csomag teljes díja az átvételkor fizetendő.
Szállítási módtól függően fizethet:
- díjbekérő alapján előreutalással,
- közvetlenül a futárnak készpénzben,
telephelyen készpénzzel.
 
Telephely címe: 1117. Budapest, Budafoki út 183.
Bankszámla szám (HUF): 11742283-20033507 (OTP Bank) 
Számla neve: TAM-ZO KER és SZOLG KFT
BIC (SWIFT): OTPVHUHB 
IBAN: HU88 1174 2283 2003 3507 0000 0000
 
Szállítás, kézbesítés 
 
A megrendelések állapota a Rendeléseim, Rendeléstörténet menüpont alatt ellenőrizhető. A funkciót kizárólag regisztrált felhasználók vehetik igénybe és a funkció belépés után érhető el. A rendelés állapotáról cégünk e-mailben értesítőt küld. Személyes átvétel telephelyünkön díjmentes (1117. Budapest, Budafoki út 183.  hétfő-péntek 8:00-17:00). Futárszolgálat (házhozszállítás): a vásárlás során előzetesen feltüntetjük a mindenkori partneri díjszabás szerint a rendszer által kalkulált súlyarányos, és utánvéttel történő kiszállítás esetén az értékhatáros díjakat. Amennyiben futárszolgálatunkat választja, és a termékek raktárunkban elérhetőek, a termékeket a rendelés napját követő második-harmadik munkanapon veheti át. A kézbesítés pontos időpontjáról a futárszolgálat értesíti emailben és smsben. A csomagokat a BK Trans futárszolgálat szállítja házhoz munkanapokon 8-17 óra között. Ha ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálatnak megadjuk az Ön telefonszámát, így a futár fel tudja venni Önnel a kapcsolatot kézbesítés előtt, illetve abban az esetben, ha bármi gond lenne a kiszállítással kapcsolatban. Például nem talál senkit a szállítási címként megadott helyen. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. A termékeket ezt követően csak a szállítási díj újbóli kifizetése esetén veheti át. A csomagszám alapján lehet a csomag után érdeklődni a mindenkori futárszolgálat ügyfélszolgálatán. 
 
Garancia, szavatosság 
 
A cégünk által eladott árukra terméktípusoktól függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak (151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet) megfelelő szavatossági időt vállal. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a 19/2014. (IV. 29) NGM rendeletben foglaltak az irányadóak. Cégünk a gyártó, és a forgalmazó által biztosított garanciális feltételek szerint jár el. A termék(ek) meghibásodása esetén bővebb felvilágosítást, tájékoztatást a vásárló ügyfélszolgálatunktól kérhet. A termék(ek) nem szakszerű, vagy nem szervíz által igazolt beszerelése, garancia vesztést vonhat maga után. A termék(ek) garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. 
 
Elállás, rendelés lemondás 
 
Az elállás feltételeit a távollévők között kötött szerződésről szóló, 45/2014. (II. 26.) számú kormányrendelet szabályozza. A törvény szerint a vásárló a szerződéstől az áru átvételét követő 14 napon belül elállhat a vásárlástól. Az elállási jog külön magyarázat nélkül gyakorolható. Ebben az esetben a kifogásolt termék(ek) vételárát cégünk legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 14 napon belül visszatéríti. Amennyiben vásárlóként élni kíván elállási jogával, elérhetőségeink valamelyikén jelezze felénk szándékát. A vásárló az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles visszaküldeni, vagy átadni a terméket a webshopnak. A megrendelt terméke(ke)t postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza cégünk telephelyének postai címére, Ilyenkor a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésével kapcsolatosan felmerült költségek terhelik. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkat a vásárlónak kell megtérítenie. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk, az eladó nem veszi át, azt minden esetben visszaküldi vevőnek. Személyes átvétel esetén a már átvehető terméket az átvevőhellyel vagy ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatba lépve mondhatja le. Átvétel után 8 munkanapon belül blokkal vagy számlával az átvétel helyszínén állhat el vásárlási szándékától. Személyes átvétel esetén a hibás termék cseréje is az átvevőhelyen történik. A visszaküldött csomag kibontását és a benne található termék(ek) megvizsgálását az eladó videóval rögzíti. Abban az esetben, ha a vevő a terméke(ke)t már használatba vette és nem tudja sérülésmentesen cégünk részére visszajuttatni, nem vállaljuk a termék visszavásárlását, illetve követelhetjük az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését. Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt cégünk díjmentesen kicseréli. 
 
Panaszkezelés 
 
Amennyiben a rendelése kapcsán valamilyen gondot észlel, akkor vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. A csomag átvételekor tapasztalt probléma esetén hívja ügyfélszolgálatunkat. Már átvett csomagok esetében kérjük, hogy hívja ügyfélszolgálatunkat, és e-mailben jelezze cégünk felé az alábbiakat: 
Leggyakrabban előforduló esetek kezelése: 
1. Előre fizetett, de a csomagért átvételkor pénzt kérnek - Ha van lehetősége rá, akkor azonnal hívja telefonon ügyfélszolgálatunkat. Rövid időn belül töröltetni tudjuk az utánvét összegét, és átveheti a csomagot. Amennyiben átvette (és ismételten kifizette) a csomagot, akkor írja meg ügyfélszolgálatunknak a rendelése számát, bankszámla számát és a számla tulajdonosának a nevét. Pár napon belül visszautaljuk a pénzt. 
2. Sérült terméket kapott, akkor készítsen fotót a termékről. Amennyiben a sérülés miatt a termék nem használható, akkor kicseréljük a terméket, és térítésmentesen újra kiszállítjuk. 
 
Adatkezelés 
 
Az webáruház használata során a www.tam-zo.hu részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat a Tam-Zo Kft. bizalmasan kezeli, és nem adja ki harmadik fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a Tam-Zo Kft. alvállalkozója. (Pl: futárszolgáltat, a megrendelés kézbesítéséhez). A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb.). Ezen adatokat a
Tam-Zo Kft. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Tam-Zo Kft. a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésbőlkészült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a Tam-Zo Kft. bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított. Adatainak törlését, módosítását bármikor kérheti írásban a tamzo.kft@gmail e-mail címen. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Tam-Zo Kft. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit, melyek igazodnak az EU által kiadott adatkezelési irányelvekhez (GPDR).
 
Nézet: Mobil / Normál